за информация и резервации

+359 2 93557 22

sales@dertour.bg

Въпроси относно резервацията

1. Какво е резервация на запитване?

2. Ще получа ли потвърждение за резервацията?

3. Как мога да направя промяна на своята резервация?

4.Как мога да променя имената на пътуващите лица?

5. Как мога да анулирам своята резервация?

6. Резервирали сте наш продукт в туристическа агенция и имате въпрос относно тази резервация?

 

1. Какво е резервация на запитване?

Моля, обърнете внимание, че желаният от Вас хотел не е наличен за посочените дати, тъй като контингентът ни е изчерпан. Възможно е да се направи запитване, което е финансово обвързващо. Обработката на запитването отнема стандартно от 1 до 3 работни дни. Ако резервацията бъде потвърдена, тя остава гарантирана според Общите условия на съответния туроператор. В случай че желаната от Вас услуга не се потвърди, не са дължими такси и при възможност ще Ви предложим необвързваща алтернативна оферта. При допълнителни въпроси сме на разположение на на тел. 02/935 57 22 или email office@dertour.bg.

 

2. Ще получа ли потвърждение за резервацията?

В случай че сте направили резервация или заявка за резервация онлайн, ще получите веднага след приключването й автоматично потвърждение по имейл. Допълнително ще получите потвърждение за пътуването (вкл. информация за плащането) на посочения от Вас имейл адрес, което ще Ви бъде изпратено в рамките на първия работен ден след постъпването на резервацията / заявката за резервация.

 

3. Как мога да направя промяна на своята резервация?

Промени на имената, както и промени и анулации на резервациите можете да заявите към нас по телефон или по имейл. По правило за това се начислява съответната такса. За промяна се свържете с нас на тел. 02/935 57 22 или email office@dertour.bg.

 

4. Как мога да променя имената на пътуващите лица?

За промени на имената по правило се начислява такса. За промяна се свържете с нас на тел. 02/935 57 22 или email office@dertour.bg.

 

5. Как мога да анулирам своята резервация?

В сайта не може да анулирате Вашата резервация. Ако желаете да анулирате се свържете с нас на тел. 02/935 57 22 или email office@dertour.bg.

 

6. Резервирали сте наш продукт в туристическа агенция и имате въпрос относно тази резервация?

По договорно-правни причини Ви молим в тези случаи да се обръщате директно към Вашата туристическа агенция. Моля, имайте разбиране за това, че в тези случаи нашият обслужващ център не може да Ви даде информация, но Вашата туристическа агенция с удоволствие ще Ви помогне.

 

Въпроси относно начините за плащане

1. Как мога да заплатя своето туристическо пътуване?

2. Какви банкови данни са ми нужни за преводи?

3. С какви кредитни карти може да се направи плащане в сайта?

4. Изисква ли се такса за трансакция при плащане с кредитна карта?

5. В сигурни ръце ли са данните на кредитната ми карта?

6. Кога се извършва плащането на авансовата и остатъчната сума?

7. Застраховани ли са моите вече направени плащания?

1. Как мога да заплатя своето туристическо пътуване?

Резервацията си може да заплатите чрез банков превод, в брой (в лева и евро) в офиса ни, а също така с кредитна или дебитна карта.

 

2. Какви банкови детайли са ми необходими за превод?

 

Сметка в лева:

Име/Name: УниКредит Булбанк / UniCredit Bulbank

Swift Code: UNCRBGSF

IBAN: BG61UNCR70001522674417

Tитуляр/Name of holder: ДЕРТУР БЪЛГАРИЯ ООД / DERTOUR BULGARIA LTD.

 


Курсът евро - лева, по който работим, е 1,96. Като основание за плащане посочете номера на резервацията.

 


Сметка в евро:

Име/Name: УниКредит Булбанк / UniCredit Bulbank

Swift Code: UNCRBGSF

IBAN: BG77UNCR70001522674517

Tитуляр/Name of holder: ДЕРТУР БЪЛГАРИЯ ООД / DERTOUR BULGARIA LTD. 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. С какви кредитни карти може да се направи плащане в сайта?

За резервации на DERTOUR и Meier’s Weltreisen в сайта се приема плащане с MasterCard, Visa и American Express. За резервации през ITS, JAHN и TJAE се приема плащане с карти MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron и Diners Club. За плащането на странични разходи и допълнителни услуги на място са валидни условията на съответния търговец.

 

4. В сигурни ръце ли са данните на кредитната ми карта?

Вашите данни при нас са в сигурни ръце! Защото сигурността на Вашите лични данни и информациите за кредитните Ви карти за нас е основен приоритет. Вашите данни се обработват от нас с нужната степен на поверителност и в никакъв случай не се разкриват на трети страни. Използваната от нас технология за кодиране SSL (Secure Socket Layer) гарантира, че данните Ви са защитени от неправомерно използване.

 

5. Кога се извършва плащането на авансовата и остатъчната сума?

Авансов депозит от цената на пътуването се дължи при получаване на нашето потвърждение на резервацията. Стойността на депозита е 25% от цената на пътуването (минимум 100,- евро), освен ако за резервираната услуга не важат специални условия. Остатъчната сума трябва да бъде платена до 30 дни преди отпътуване. Този срок е валиден както за банкови преводи, така и за плащания с кредитни карти. За краткосрочни резервации при по-малко от 30 дни преди отпътуване цялата сума е дължима веднага. За резервации на полети и резервации на пътувания с включен полет цялата сума се заплаща незабавно и в пълен размер.

При резервации през ITS, JAHN и TJAE, когато се заложи кредитна карта в сайта, цялата стойност на резервацията се изтегля веднага.

6. Застраховани ли са моите вече направени плащания?

На Вашето доверие  да заплатите цената на пътуването си още преди заминаването, ние ще отговорим с една независима застраховка, произтичаща от членството ни в "Германския съюз за застраховане на туристически пътувания VVaG" (DRS). По този начин изпълняваме нормативните изисквания и осигуряваме още по-голяма сигурност за Вашата почивка. Чрез тази застраховка са обезпечени платената цена на пътуването и необходимите разходи за връщане при обявяване на несъстоятелност на туроператора. Удостоверението за сключена застраховка, даващо право на пряк иск срещу застрахователя, ще получите заедно с потвърждението за Вашето пътуване.

  

Въпроси относно получаването на документите за пътуването

1. Ще получа ли документи за пътуването?

2. Как ще получа краткосрочно моите документи за пътуването?

3. Кога ще получа моите документи за пътуването?

4. Как мога да получа каталози?

1. Ще получа ли документи за пътуването?

За резервираните от Вас услуги ще получите съответните документи за пътуване. Моля, обърнете внимание преди заминаването на пълнотата на документацията. Проверете точността на резервираните услуги с данните на Вашия ваучер.


2. Как ще получа краткосрочно моите документи за пътуването?

В случай че сте резервирали краткосрочно, ние можем да Ви изпратим документите за пътуването, с изключение на някои самолетните билети, също и като ваучер по email.  Актуалното разписание на Вашите самолетни билети можете да видите в сайта на съответната авиокомпания по всяко време.

 

 

 

3. Кога ще получа моите документи за пътуването?

След пълно плащане по резервацията ще Ви изпратим ваучерите за пътуването. Документите за пътуването се издават около 21 дни преди отпътуване, а за краткосрочни резервации в рамките на 24 часа.

 

4. Как мога да получа каталози?

Каталозите на DERTOUR може да разгледате онлайн, както и да свалите в PDF-формат на www.dertour.bg/Каталози онлайн. Ако желаете можем да Ви изпратим желаните каталози на посочен от Вас адрес.