за информация и резервации

+359 2 93557 22

sales@dertour.bg

Въпроси относно туристическите застраховки

1. Какви туристически застраховки се предлагат?

2. Трябва ли да сключа застраховка „невъзможност за пътуване”?

3. Как мога да сключа застраховка „невъзможност за отпътуване”?

4. Кой е моето лице за контакт в случай на настъпило застрахователно събитие?

1. Какви туристически застраховки се предлагат?

С туристическата защита от „DERTOUR” и „Europäische Reiseverischerung” Вашата сигурност по време на почивка е напълно гарантирана - с туристическа застраховка, пригодена за всяка дестинация. С нашия пълен пакет от услуги ние Ви предлагаме цялостно застрахователно покритие на Вашето ваканционно пътуване. Пълният пакет включва освен застраховка „невъзможност за отпътуване”, също и медицинска застраховка, застраховка за спешна помощ и застраховка на багажа.

Пълната туристическата защита Ви застрахова и Ви помага в случай на болест и злополука, болнично лечение, арест или заплаха от арест и много други извънредни ситуации. Организацията и поемането на разходите за репатриране (включително въздушна линейка) също са включени в застраховката. Освен това на спешния телефонен номер 24 часа в денонощието на Ваше разположение са компетентни и винаги готови да Ви помогнат служители и лекари.

Може да сключите и само застраховка „невъзможност за отпътуване”. За повече информация относно застраховката „невъзможност за отпътуване” и пълния застрахователен пакет, моля свържете се с нас на тел. 02/935 57 22.

2. Трябва ли да сключа застраховка „невъзможност за  отпътуване”?

В случай че нямате възможност да отпътувате, възникват разходи за анулация на резервацията. Затова Ви препоръчваме да сключите застраховка „невъзможност за  отпътуване ”. За повече информация, моля свържете се с нашия обслужващ център на телефон 02/935 57 22.

3. Как мога да сключа застраховка „невъзможност за  отпътуване ”?

Застраховката „невъзможност за  отпътуване ” на „Europäische Reiseverischerung ” можете да сключите директно чрез нас. За повече информация, моля свържете се с нас на телефон 02/935 57 22.

4. Кой е моето лице за контакт в случай на настъпило застрахователно събитие?

Когато сте сключили застраховка „невъзможност за  отпътуване ”, в случай на настъпило застрахователно събитие се обръщайте директно към „Europäische Reiseverischerung”. Размерът на анулационните такси е посочен в потвърждението, което ще получите след анулирането на Вашата резервация.

 

Въпроси относно визови и здравни разпоредби

1. Как мога да намеря информация за визовите разпоредби?

2. Как мога да намеря информация за необходими ваксинации и профилактични мерки?


1. Как мога да намеря информация за визовите разпоредби?

 

Като общо правило важи, че трябва да притежавате валидни документи за пътуване. Българската лична карта обикновено е достатъчна за пътуване само в рамките на Европейския съюз. Други държави изискват представяне на валиден задграничен паспорт (валиден до няколко месеца след края на пътуването), и евентуално допълнителна виза. Моля, следвайте съответните митнически и валутни разпоредби, за чието спазване сте отговорни Вие. Всички вреди, произтичащи от неспазването на тези наредби, са за Ваша сметка.

2. Как мога да намеря информация за необходими ваксинации и профилактични мерки?

Моля, информирайте се своевременно за необходимите имунизации, ваксинации и други профилактични мерки; в опредени случаи е хубаво да се потърси лекарски съвет относно риска от тромбоза при дълго пътуване, както и други рискове за здравето.

За обща информация Ви препоръчваме да се обърнете най-вече към медицинските служби, туристическо-медицинските информационни бюра, както и към Министерството на здравеопазването.

Ваксинациите са добър начин за защита срещу инфекциозни заболявания. Всеки пътуващ в далечни страни трябва своевременно, по възможност 6 седмици преди отпътуването, да се свърже с личния си лекар, за да направи необходимите за пътуването имунизации. При влизане или преминаване през някои страни са задължителни специални ваксинации. Погрижете се за това, да имате съответните имунизации, за да нямате проблеми при влизането в съответните страни. Освен това за повечето страни има препоръчителни имунизации. При всички случаи трябва да имате достатъчна защита срещу тетанус, полиомиелит и дифтерия.

 

 

 

Въпроси относно полета

1. Как трябва да посоча имената си?

2. Посочените цени на полети крайни цени ли са?

3. Какви класи на пътуване могат да бъдат резервирани?

4. Предлагат ли се младежки, студентски или други специални тарифи?

5. Защо трябва да се посочи възрастта към края на пътуването?

6. Какво представлява електронният билет?

7. Какви предимства предлага електронният билет?

8. Обвързващи ли са посочените дати и часове на полети?

9. Колко време трябва да си предвидя за чекиране на летището?

10. Мога ли да се чекирам още на предния ден преди полета?

11. Как мога да се чекирам онлайн?

12. Какви са действащите разпоредбите за багаж и ръчен багаж?

13. Трябва ли да поискам потвърждение за обратния полет?

14. Какви са действащите разпоредби за пререзервации / анулации?

15. Възможни ли са промени на имената след резервацията или след издаването на билета?

16. Какво е Rail&Fly?

17. Може ли да ми бъдат издадени ваучери за прелетени мили, ако участвам в програма за редовни пътници?

18. Ако искам да взема домашния си любимец с мен в самолета, какво трябва да имам предвид?

19.Начислява ли се данък въздушен транспорт?

 

1. Как трябва да посоча имената си?

Моля, обърнете особено внимание на това, че трябва да посочите имената си така, както те фигурират в личната Ви карта или паспорт. Промени на имената след издаването на документите водят до значителни разходи (виж т. 15).

2. Посочените цени на полети крайни цени ли са?

Показаните в списъка с резултатите цени на полети са крайни цени на човек. В представените цени са включени както цената на полета, данъци и такси за обслужване, така и такса сигурност на въздухоплаването. По време на резервацията на Вашия полет не Ви се начисляват повече такси. След Вашия избор на конкретен полет ще бъде  калкулирана общата цена за всички пътници.

 

3. Какви класи на пътуване могат да бъдат резервирани?

Ние предлагаме полети в три типа класи – икономична, бизнес и първа класа.

 

4. Предлагат ли се младежки, студентски или други специални тарифи?

Младежки, студентски или други специални тарифи не се предлагат.  

 

5. Защо трябва да се посочи възрастта към края на пътуването?

За предоставяне на отстъпки за деца според тарифните разпоредби на почти всички авиокомпании се зачита възрастта към края на пътуването. При нарушения на тарифните разпоредби авиокомпанията има право да откаже превоз на детето или да изиска допълнителна такса.

6. Какво представлява електронният билет?

След извършване на резервацията ще получите потвърждение по електронната поща. В резервационната система на авиокомпанията се създава и съхранява електронен билет. При чекиране на летището трябва само да представите паспорта си или можете да се чекирате на автомат с Вашата лична карта или паспорт, резервационния код или др.

7. Какви предимства предлага електронният билет?

1. Избягвате дългите опашки пред чек-ин-гишетата (при използване на чек-ин-автомати и лентите за багаж Baggage Drop-off);

2. Можете да избирате сами мястото си в самолета при чекиране. (при използване на чек-ин-автомати или онлайн чекиране);

3. Не можете да забравите или изгубите билета си: необходим Ви е само паспорт и/или лична карта.

8. Обвързващи ли са посочените часове на полети?

Посочените часове на полетите не могат да бъдат гарантирани, тъй като авиокомпаниите си запазват правото на промени в разписанието на полетите. Също и за обратния полет не са изключени краткосрочни промени на известните Ви часове на излитане от страна на авиокомпаниите. Затова Ви препоръчваме да поискате потвърждение за Вашия обратен полет от съответната авиокомпания 2-3 дни преди полета, защото в противен случай при определени обстоятелства можете да изгубите правото си на обратен полет.

9. Колко време трябва да си предвидя за чекиране на летището?

Трябва да си предвидите достатъчно време за чек-ин на летището. По правило за международни полети трябва да се чекирате най-малко два часа преди излитане, за вътрешни полети не по-късно от един час преди заминаването. Моля, предвидете си особено за полети до Северна Америка (САЩ, Хавай, Канада) и транзитни престои в САЩ до 3 часа време за чек-ин. В допълнение към строгите изисквания за сигурност, преди влизане в САЩ от Вас се изискват лични данни за мястото на престой в страната, които въз основа на законовите разпоредби трябва да се предоставят на американските имиграционни власти.

·         Проверете визовите разпоредби за САЩ

·         Въвеждане на данни за Вашата резервация на полет: www.Secure-Flight.de.

·         Друга информация за условията за влизане в САЩ

10. Мога ли да се чекирам още на предния ден преди полета?

Дали се предлага чек-ин на предния ден преди полета, зависи от авиокомпанията, от летището на заминаване и от часа на излитане. За повече информация вижте на интернет страниците на съответните летища и авиокомпании.

11. Как мога да се чекирам онлайн?

По правило онлайн чекирането е възможно до 23 часа преди излитане. Вашият багаж може да бъде даден в деня на заминаването на специални гишета за багаж (Baggage Drop-off). Линкът към онлайн чекирането ще намерите директно на интернет страниците на авиокомпаниите.

 

12. Какви са действащите разпоредби за багаж и ръчен багаж?

Ръчен багаж

Обикновено имате право на една бройка ръчен багаж. Изискванията за размерите на ръчния багаж може да намерите на интернет страницата на съответната авиокомпания. Моля, имайте предвид, че при всички вътрешни и международни полети пренасянето на течности е позволено само в малки количества и в специални прозрачни опаковки. Служителите по сигурността на летището ще проверят Вашия багаж и при нужда ще отнемат непозволено съдържание.

Регистриран багаж

Моля, имайте предвид, че при полети обикновено важи горна граница за регистриран багаж от 20 кг на човек. Отделната бройка багаж не трябва да надвишава 32 кг. Някои авиокомпании начисляват допълнителна такса за всяка допълнителна бройка регистриран багаж. Размерът на таксата може да проверите в съответната авиокомпания.


Специален и свръхбагаж

 

Моля, имайте предвид, че при полети обикновено важи горна граница за регистриран багаж от 20 кг на човек. Евентуален свръхбагаж може да заявите директно към авиокомпанията, като тя ще Ви начисли допълнителни такси за него. При пренос на специален багаж като велосипед, екипировка за гмуркане, голф оборудване или сърф отново трябва да се обърнете своевременно към авиокомпанията и да опаковате подходящо специалния си багаж. Евентуални такси за преноса ще бъдат начислени от авиокомпанията, от която може да получите и по-подробна информация.

13. Трябва ли да поискам потвърждение за обратния полет?

Също и за обратния полет не са изключени краткосрочни промени на известните Ви часове на излитане от страна на авиокомпаниите. Моля имайте предвид, че трябва да поискате потвърждение за Вашия обратен полет от съответната авиокомпания 2-3 дни преди полета.

14. Какви са действащите разпоредби за промяна / анулация?

Размерът на таксата за промяна или анулация можете да видите в тарифните разпоредби за съответния полет. Такси за обслужване и такси за издаване на електронни билети принципно не се възстановяват! Независимо от посочените в тарифните разпоредби за съответния полет такси за анулация на авиокомпанията, ние начисляваме такса за обработка за всяка анулация след отпечатване на билета. При въпроси се свържете с нас на тел. 02/935 57 22 или email office@dertour.bg.

15. Възможни ли са промени на имената след резервацията или след издаването на билета?

Моля, задължително имайте предвид, че за промени на имената са валидни тарифните разпоредби за анулация на съответния полет! Такси за обслужване и такси за издаване на електронни билети принципно не се възстановяват! Независимо от посочените в тарифните разпоредби за съответния полет такси за анулация на авиокомпанията, ние начисляваме такса за обработка за всяка анулация след отпечатване на билета.

16. Какво е Rail&Fly?

Под Rail&Fly, наричан още „с влак до самолета“, се разбира транспортът до летището, който по правило се извършва с интегрираните мрежи на градския транспорт, регионалните влакове и/или влаковете ИнтерСити и ЕвроСити само в рамките на Германия. Билети Rail&Fly като транспорт от/до летището се предлагат основно за полети на дълги разстояния.

17. Може ли да ми бъдат издадени ваучери за прелетени мили, ако участвам в програма за редовни пътници?

Издаването на ваучери за прелетени мили в рамките на програма за редовни пътници се извършва от съответната авиокомпания директно при чекирането. Повече информация можете да научите от съответната авиокомпания.

18. Ако искам да взема домашния си любимец с мен в самолета, какво трябва да имам предвид?

В случай че искате да транспортирате животно, моля информирайте се при желаната от Вас авиокомпания за валидните разпоредби и такси. Моля, имайте предвид, че в този случай могат и да важат специални визови разпоредби, че трябва да се спазват евентуални карантинни разпоредби, както и че това може да създаде допълнителни разходи за Вас.

19. Начислява ли се данък въздушен транспорт?

 

От 8-и септември 2010 г. за полети от 1-ви януари 2011 г. се начислява данък въздушен транспорт. Данъкът въздушен транспорт е автоматична част от Вашата самолетна резервация и е включен в общата крайна цена на Вашия самолетен билет.